دخول

ملتقى الطلاب الليبيين للدراسة في الخارج، اخر قرارات الإيفاد، التفويضات، إدارة البعثات

descriptionتوفير قبول فى جامعات فى الخارج Emptyتوفير قبول فى جامعات فى الخارج

more_horiz
مكتب دليل الطالب للخدمات الدراسية عن توفير قبول مبدئ وتسجيل فى الجامعات المصرية المعتمدة وانهاء كافة الاجراءات الادارية والتسجيل
ومعادلة الشهادة فى المجلس الاعلى للجامعات المصرية
وتوفير قبول فى الجامعات الماليزيه والصينية والجورجية والاندونسيه والكندية والصربيه والقبرصية والمجر وايضا تنسيق مع معاهد لغة فى مالطا وبريطانيا لدراسة اللغة الانجليزية
لمزيد من المعلومات
الاتصال على الارقام التالية
914792149
927435372 ليبيا
يمكنكم التواصل عبر الفايبر والواتس اب
https://www.facebook.com/groups/يمنع الإعلانات الشخصية
مكتب دليل الطالب للخدمات الدراسية فى مصر

descriptionتوفير قبول فى جامعات فى الخارج Emptyرد: توفير قبول فى جامعات فى الخارج

more_horiz
اخي الحالم انا كتبت موضوع بخصوص اني عاوزة اسجل دكتوراه في القانون وشحرت فيه التفاصيل بس للتذكير علشان لو تقدر بارك الله فيك تساعدني وربنا يجزيك كل خير عني
انا جزائرية و زوجي مصري انا خدت اليسانس قانون حقوق يعني من الجزائر بعدين درست ماجيتسير في جامعة بيروت العربية و تخرجت منها بدرجة جيد جد و كمان نجحت في التوفل وقتها تعملنا امتحان توفل موحد لي ينجح فيه يعفى من اجتياز التوفل مرةتانية في الدكتورة الحمدلله انا نجحت فيه ومعايا الورق الي يثبت اني وخده الماجيستير بدرجة جيد جدا و كل الشهادات و الحمدلله
جيت اسجل في جامعة القاهرة حضرتك كل وحد يرميني للتاني ومش فاهمةاعمل ايه ولما شفت وحد من الموظفين في جامعة القاهرة قالي اول سنة تدفعي رسوم 6500 دولار و بعدها كل سنة ب4500دولار ومشرحليش اي شي تاني لما جيت اسالو محبش يرد عليا

حضرتك انا عاوزة اعرف هل في حل اي لا ادفع المبلغ ده باعتبار اني متزوجة من مصري علما انو مش عندي جنسية مصري عندي اقامة فقط او لا؟
وهل في حال لازم ادفع المبلغ ده واني اعامل معاملة الطالبة الاجنبية هل يمكن تقسيط المبلغ؟ يعني 6500دولار دول هل اقدر اقسطهم؟
وكم هي مدة دراسة الدكتوراه في مصر كم سنة يعني؟
وهل هناك دراسة في خلال هذه السنوات ولى فقط اسجل و اشوف اختار الدكتور المشرف على رسالتي و واختار موضوع الرسالة وابدا شغل عليها بدون وجود مقررات دراسية ؟

ولو حضرتك الي تقوم بمعادلة الشهادة و التسجيل و كل ده ماهو المطلوب مني بالظبط كورق و كفلوس بالظبط
واكون جد شاكرة لتعاونك اخي المحترم

descriptionتوفير قبول فى جامعات فى الخارج Emptyرد: توفير قبول فى جامعات فى الخارج

more_horiz
إعلان تجاري
إعلان تجاري